Čo ponúka EBOOK?

Prečo som napísal tento Ebook?

V dnešnej dobe je veľa ľudí otrokom svojej práce. Česť výnimkám, ktorých práca baví a napĺňa. Mladí ale aj starší ľudia, sa pokúšajú vymyslieť svoj vlastný biznis alebo náplň svojho voľného času, sú bezradní a nevedia čo robiť? ako? kedy? kde? s čím? (Ing. Matej Jurika - CEO of TheG Clothing)

Pre koho je Ebook určený?

Pre všetkých, ktorí chcú svoje každodenné lamentovanie zmeniť a posunúť sa ďalej :) (Ing. Matej Jurika - CEO of TheG Clothing)

V tomto ebooku nájdete 8 užitočných rád, ako naštartovať Vašu myšlienku, nápad a premeniť každodenné lamentovanie na niečo, v čo budete veriť, čo Vás bude napĺňať a čomu prispôsobite celý svoj život. Ebookov tohto typu je nespočetne veľa a každý Vám hovorí o tom, že po jeho prečitaní zbohatnete a zmení sa Vám život. Áno, je to možno pravda ale každý, kto sa v ňom zverí o svojej ceste a chce sa s Vami podeliť o svojich životných skúsenostiach, má už toho veľa za sebou. Je alebo sa pomaly stáva, ako sa hovorí: ,,za vodou". Tento ebook Vám neprinesie 100% záruku, že po jeho prečítaní sa z Vás stanú na druhý deň milionári, ako by si to mnohí želali. Bohužial, na to Vám dnes návod nedá nikto. Rýchlym procesom je to jedine vtedy, že sa narodíte do solventnej, podnikavej rodiny alebo sa stanete slávnym športovcom/umelcom, čo je tiež jedna z alternatív. Ja osobne som nevedel, čo robiť, nedokázal som sám seba naštartovať, motivovať a netušil som ako začať napredovať. Zučastnil som sa množstva rôznych kurzov, prednášok, pohovorov. Nehovoriac o tom, koľko z mojich kamarátov sa ma snažilo prehovoriť na pozíciu poisťovaciaho agenta alebo realitného makléra. Jednoducho - celé zle.

Zakúpte EBOOK ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

Ako som už spomínal, túto príručku som zhrnul do 8 krokov ktoré si teraz predstavíme:

  1. Hľadanie inšpirácie na uskutočnenie myšlienky

  2. Nájsť vhodných dodávateľov, výrobcov alebo hand-made majstrov

  3. Ujasnenie si nejasnosti a finálna vyzualizácia nápadu

  4. E-shop za 3 dni na mieru podľa Vaších predstáv

  5. Prvé predaje

  6. Reklama, reklama, reklama

  7. Investujte do seba, lebo nikto to za Vás nespraví

  8. Amazon ako súčasný nástroj predaja

1. Hľadanie inšpirácie na uskutočenie myšlienky
2. Nájsť vhodných dodávateľov, výrobcov alebo hand-made majstrov
3. Ujasnenie si nejasnosti a finálna vizualizácia nápadu

„V práci zabúdam na svoje strasti, práca je mojou záchranou. Najlepšia inšpirácia mi zasvitne vždy vo chvíľach najväčšej úzkosti a biedy.“

(Honoré De Balzac - francúzsky spisovateľ)

Existuje milión podobných alebo rovnakých citátov ale tento jediný mi utkvel v pamäti z dôvodu, že vystihuje úplne celú podstatu všetkého. Ak robíte to čo Vás baví a robíte hlavne sami na seba je to Vaša najväčšia záchrana. Takisto ako aj mne, tak aj mnohým z môjho okolia vzišla tá správna myšlienka vtedy, kedy to najmenej čakali. Keby som v ten daný moment nenavštívil Pinterest a nezaregistroval som sa, nebol by som ani ja dnes slobodný. Prišlo to práve v ten správny moment. Slovo bieda nemusí byť použité len v tom najhoršom ponímaní. Biedu som prežíval aj ja ale v tom, že som nevedel naštartovať seba a svoju cestu. Neišlo o to, že by som si nemal čo obliecť alebo by sme mali prázdnu chladničku. Dlhší čas som premýšlal a špekuloval s čím by som začal. Myslím si, že toto je ten najčastejší dôvod neúspechu v dnešnej dobe – nevedieť sa nájsť. Veľa mladých (teda nemusia to byť automaticky len mladí ľudia) sa pokúša naštartovať svoj úspech, len nevie ako a s čím začať. Nato ale existuje veľa inšpiratívnych stránok, ktoré Vám môžu pomôcť nájsť to, čo by ste chceli robiť. Poďme si teda bližšie predstaviť prvé tri kroky tohto ebooku od inšpirácie, cez hľadanie overených dodávateľov až po ujasnenie si finálnej podoby produktu.

PINTEREST
(obrázková galéria pre všetkých a všetko)

Začal by som Pinterest.com kde nájdete inšpiráciu od výmyslu sveta. Podľa mňa na ňom nájdete najväčšie množstvo internetových vychytávok spomedzi všetkých internetových portálov. Chcete vymýšlať zaujímavé hand-made produkty alebo máte radi dizajnové veci, fashion, radi pečiete alebo varíte? TU nájdete recept skoro na všetko. Každý rok pinterest.com zverejňuje rebríček, čo bude dominovať v danom roku. Tento rebríček sa volá THE100 a teraz si uvedieme zopár tipov na rok 2017...

Pre celý článok si zakúpte EBOOK ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

4. E-shop na mieru za 3 dni podľa Vašich predstáv

Keď sa povie e-shop na mieru za 3 dni a podľa Vašich predstáv, znie to ako niečo nereálne, akoby si z Vás chcel niekto vystreliť. Veď potrebujete okrem iných vecí, nemalú čiastku pre reklamnú agentúru a to všetko za 3 dni? To je priam nereálne. Bolo to aj pre mňa keď som mal produkt ale nevedel som, aký eshop bude ten správny. Vyskúšal som tri e-commerce platformy. Na začiatku som fungoval na platforme Wordpress. Skúšal som blogovať a písať zaujímavé články o móde, dizajnoch, štýloch, trendoch, starostlivosti o pleť a všetko spojené s dokonalým zovňajškom pre každého muža. Tým, že som e-shopu dal názov TheGentlemens, bolo to všetko s týmto pojmom spojené. Wordpress mi v začiatkoch poslúžil aj ako predajný nástroj, keď som spúšťal svoju prvú kolekciu. Je veľmi kvalitný, to tvrdím dodnes, hlavne ak prevádzkujete elektronické podnikanie na území Slovenskej, maximálne Českej republiky. Pri spúšťaní predaja druhej-tretej kolekcie som sa rozhodol skúsiť predaj do celého sveta. Znie to, ako niečo komplikované ale dnes už viem, že je to brnkačka :). Stačí mať zazmluvnenú správnu prepravnú spoločnosť, balíky potom expeduje ako si zaželáte. Obehal som si v mojom okolí agentúry, ktoré by mi s mojim problémom vedeli pomôcť a spraviť jednoduchý e-shop s užšou ponukou produktov. Hlavnou podmienkou bolo predaj do celého sveta a spraviť anglickú verziu e-shopu. Našiel som agentúru a celkom rýchlo ma pochopili, zároveň mi spravili e-shop na mieru. Všetko by bolo v poriadku, keby som za každú jednú zmenu na tejto nemenovaj platforme na mieru nemusel platiť. Neboli to veľké čiastky ale keď som si ich zrátal po mesiaci dokopy, bolo toho dosť. Problém bol, že ma o spoplatnení zmien nikto neinformoval. Spolupráca s agentúrou netrvala dlho (niečo vyše pol roka), kým som si uvedomil, že dosť bolo čiastkového platenia pomaly aj za to, že chcem zmeniť farbu v nadpise článku alebo pridať do súhrnu objednávky obrázok s platobnými možnosťami. V tú dobu mi prišla do rany tretia e-commerce platforma Shopify. Počul som o Shopify prvýkrát a nevedel som o ňom vôbec nič. Dohodil mi ho kamarát, keďže tiež v tej dobre rozbiehal svoj biznis. E-commerce systémov existuje veľa, môžem spomenúť napríklad Prestashop, Bigcommerce, Woocommerce, Wix, 3dcart alebo Shopsite ale ani jeden z môjho pohľadu na Shopify nemá...

AKO NA ESHOP UŽ ZA 3 DNI záskate zakúpením EBOOK-a ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

5. Prvé predaje
6. Reklama, reklama, reklama

Tieto dve témy spolu veľmi úzko súvisia. Lebo od reklamy závisí predaj. Môžno v začiatkoch predáte pár produktov, možno sa Vám pošťastí predať viac, napr. svojim známym alebo blízkym, nuž spoliehať sa na to, že si to budú kupovať pravidelne je málo pravdepodobné. Preto sú vhodným nástrojom reklamy. Môžem Vám odporučiť: Založte si skupinu (fanpage) na Facebooku, Instagrame už skôr (pred spustením eshopu) a pravidelne informujte o novinkách svojich potenciálnych zákazníkov, pred samotným spustením e-shopu. Komunikácia závisí len na Vás, či budete komunikovať v slovenskom alebo anglickom jazyku. Ak máte cieľovú skupinu napríklad 18-24 rokov, tak môžete kľudne komunikovať v angličtine. Dnes máme na Slovensku množstvo anglicky hovoriacich mladých ľudí. Ak máte cieľovku 40 alebo 45+, uprednostnil by som komunikáciu v slovenčine. Nechcem nikoho podcenovať ale predsa je to staršia generácia a väčšina nemusí všetkému zdielanému správne rozumieť. Nezabudnite na Twitter a Pinterest. Ak ste dobrý vo vlogovaní a nehanbíte sa pred kamerami, vlastný YT chanel je zaručene to pravé orechové. Čím viac sociálnych sietí máte, tým lepšie pre Vás, s tým sa Vaše publikum bude oveľa rýchlejšie rozrastať. Je pravda, že aktuálnym fenoménom sú dnes reklamy na Instagrame. Na druhé miesto by som zaradil Facebook, len kvôli viac ako 2 miliardám uživateľom. A aby ste nemuseli tápať v reklamách, aký formát zapnúť s akým ,,badžetom” používajte bezplatne 24-hodinové stories na Instagrame, ak nemáte problém s natačaním - nahrávajte videá, živé videá pre fanúšikov a potencionálnych zákazníkov. Táto forma reklamy je BEZPLATNÁ a momentálne asi najlepšia, aká môže byť. Ľudia chcú vidieť nie len to, čo je pred kamerou, ale hlavne to, čo stojí za značkou, čiže reálni ľudia, ktorí denno denne makajú a budujú seba a svoj brand. Pinterest skôr slúži ako online galéria Vaších výtvorov a na Twittri dnes človek zdieľa aj to čo by nemusel :) Základ je naozaj spraviť skupinu, kde budete od začiatku pridávať kvalitný obsah s vhodným popisom (odporúčam nie moc dlhé texty, lebo to ludí odrádza a nikto to nečíta. Upútajte svojho potencionálneho zákazníka stručne a výstižne). Obrázky by mali byť kvalitné a aký kontent nastavíte na začiatku, takým sa aj uberajte. Kontent je nastavenie farieb, tieňov, svetla a podobných vecí, ktoré pri prvej fotke zvolíte. Verte, ľudia si veľmi rýchlo obľúbia to, ak budete pridávať kvalitný obsah s kvalitným textom. Mimochodom, ešte stále sa používajú, síce už nie tak populárne #hashtagy. Z viacerých článkov, ktoré som študoval a mám ich rady vyskúšané, odporúčam používať 8 až 12 #hashtagov s tematickým obsahom. Zoznam najpoužívanejších #hashtagov nájdete TU...


VIAC O REKLAMÁCH záskate zakúpením EBOOK-a ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

7. Investujte do seba lebo nikto to za Vás nespraví

V tejto ,,brandži” sa musíte neustále zdokonalovať, učiť sa, školiť sa, jednoducho robiť všetko preto, aby ste boli stále v kurze s novinkami a trendmi online biznisu. Či už ide o facebook reklamy, reklamy na Instagrame, PPC reklamy na adwords, emailový marketing, blogy, banery a mnoho ďalšieho. Každodenne pribúdajú inovácie, taktiky, ako zlepšiť a vyťažiť z Vášho biznisu čo najviac. Existuje milión blogových príspevkov, milión článkov, ktoré Vám pomôžu a poradia, aké cesty využiť na rast Vášho e-shopu, avšak ani jeden Vám nezaručí 100% úspech. Ja Vám sem pridám zopár odkazov, ktoré blogy sledujem pravidelne a ku ktorým sa rád vraciam. Ponúkajú užitočné rady a nápady, ako zlepšovať svoj e-shop. Nezaručujú, že po ich postupoch sa Vám zrazu zvýšia predaje alebo návštevy o množstvá %. Nachádzajú sa v nich ale užitočné rady od skúsených expertov, či už priamo zo SHOPIFY alebo iných marketingových odvetví...

Zakúpte EBOOK ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

8. Amazon ako súčasný predajný nástroj

Amazon patrí v súčasnosti medzi najväčší internetový obchod, ktorý denne produkuje milióny a milióny objednávok po celom svete. Preto je jednou z najlepších alternatív, ak chcete začať predávať svoj produkt. Čo je asi najväčším benefitom, prečo predávať na Amazon.com? Až 40% celkových objednávok sú 3-stranné e-shopy. To znamená, že fyzicky Amazon nemá na sklade Vaše produkty, ale prostredníctvom neho sa len predáva. Samozrejme, musíte dobre zvážiť čo chcete na Amazon predávať a akú stratégiu zvolíte. Amazon ponúka tzv. ,,todaysdeals”, čo sú časovo obmedzené ponuky, kde nájdete najpredávanejšie produkty, zľavnené produkty, a pod. Poďme ale k podstate a to predaj na Amazon.com. Ak sa rozhodnete predávať, môžete sa rozhodnúť predávať sami ,,Sell on Amazon”, kde si vyberiete medzi dvoma predajnými plánmi a to individuálny plán a profesionálny plán. Pri individuálnom pláne platíte mesačne 0,99$ za predaný tovar + prípadné ďalšie poplatky. Pri tomto pláne môžete mať 40 a menej produktov mesačne na predaj.

VIAC O PREDAJI NA AMAZONE záskate zakúpením EBOOK-a ešte dnes za skvelých 99.90€ PRÁVE TERAZ.

Záver

Na záver by som chcel povedať len toľko, že nič nie je jednoduché a ľahké ale ak sa budete snažiť a veriť tomu čo robíte, výsledky sa dostavia. Môžem hovoriť za seba. Na začiatku mi nikto neveril a skoro všetci prekrúcali očami keď som spomenul, že sa pustím do predaja oblečenia. Počúval som vyjadrenia ľudí typu, že je tu toho veľa a hlavne veľa čínskych konkurentov. Našiel som ale ten správny druh oblečenia, ktorý tu chýbal. Pokiaľ nájdete tú správnu cestu, pustite sa po nej. Správnu cestu môžete nájsť prostredníctvom facebook, instagram reklamy alebo reklamy na iných sociálnych sieťach, ambasádoring, platené články, súťaže, a iné. Je to na Vás a na Vašom produkte, aká marketingová cesta je preň najlepšia. Verím, že sa výsledky po ,,krátkom – dlhom” čase dostavia. Nevykašlite sa na to hneď po prvej kríze alebo nepodarenom obchode, reklame. Práve to Vás má posúvať ďalej a robiť Vašu značku silnejšou. Verte svojmu produktu a sebe a výsledky sa v pravý čas dostavia :).

Ak by ste chceli tento ebook odkonzultovať osobne, obrátte sa na telefonický kontakt +421 (0) 908 084 211 alebo mailom na akonashopify@gmail.com

Autori: Ing.Matej Jurika (CEO TheG Clothing) a Jacek Feszter (Externý marketingový poradca pre TheG Clothing)